Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~patrykadiusz | użytkownik

imię i nazwiskoPatryk Ka adres zarejestrowany29.01.2008 @13:06:04 ostatnio na stronie18.11.2016 @23:42:10

Dobry chłopak, z Papieskiego miasta :E.





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9102281
digarty18 komentarze2778 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon Eos 450d, Nikon D300, Nikon D40

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Autsajderka    31.08.2009 @23:09:56
cieciówki koło śmietnika, a więc leć
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~curry00    31.08.2009 @23:06:53
Tak, uczęszczam. zdałam licealną zerówkę i jestem pełnoprawnym licealnym pierwszakiem!
~curry00    31.08.2009 @22:59:43
perfekcyjność.

a niedoskonałości też są czasem spoko i warto je pokazać. nie, nie mówię, że Andzia takowe posiada.

pozdrawiam raz jeszcze i życzę udanego roczku szkolnego^^
~Autsajderka    31.08.2009 @22:58:33
sam jesteś ŻAL PEEL COM i SROM :E
EE, CIEĆ
_______
Chętni do zdjęć z okolic Wadowic/Andrychowa/Suchej Beskidzkiej mile widziani. : )
~curry00    31.08.2009 @22:53:11
tak tak. właśnie dlatego myślałam, że jakaś niedoskonałość się wkradła nieproszenie.

na szczęście uspokoiłeś mnie ( ;
~curry00    31.08.2009 @22:50:43
też racja ; )
~curry00    31.08.2009 @22:47:01
chyba bym się nie domyśliła, a z reguły sprytna jestem! q;
~Kupniewska    29.06.2009 @16:22:44
http://gofresh.pl/Kupniewska

głosuj.
dziękuję
~na2sia1    16.06.2009 @12:51:29
bardzo ładna masz dziewczyne, gratuluje zdjec poobserwuje sobie
_______
I think you should know you're his favourite worst nightmare.
~wiku92    09.06.2009 @12:58:11
~aniech    06.06.2009 @12:52:18
przeciez nie mówie że nie ;P
~redpunk    04.06.2009 @21:37:13
Emo
~aniech    03.06.2009 @22:14:29
ale masz rudą galerię
~redpunk    03.06.2009 @21:03:08
Ojaaaaa
Mi się tak nie udało nigdy
~kasiaxxx    01.06.2009 @20:09:26
aaaa to rozbudowana haha :D
~kasiaxxx    01.06.2009 @17:42:09
grałam kiedyś w gre w której dżordż busz robił hot-dogi XD
nie wiem czy to ta jest Twa ulubioną ;p
~kasiaxxx    31.05.2009 @22:49:10
hahaha tak jest !
jeżeli to ta o której myśle ^^
~kasiaxxx    31.05.2009 @22:23:59
a no powinno
haha chyba grałam w Twoją ulubioną gre XD
~kasiaxxx    31.05.2009 @17:23:39
haha no wiesz pierwsze wrażenie jest okeeej,
ale żeby powiedzieć, że jesteś fajny trzeba Cię raczej poznać XD
nie mi to oceniać ; P
~LetMeLoveYou    31.05.2009 @16:00:54
dzięki, dzięki. ^^"
~LetMeLoveYou    31.05.2009 @15:16:35
niee. XD chodziło o to, że ja sobie sama porobię zdjęcia w tej sukience. ^^" ale to już nieaktualne. ;d bo ją znalazłam! :D
~kasiaxxx    31.05.2009 @00:01:01
hahahaha no i bardzo dobrze : dd
ludzie którzy wyróżniają się sa fajni !
i domyśliłam się, że nie robisz trwałej XD
~kasiaxxx    30.05.2009 @22:29:15
najpierw szła Twoja dziewczyna to jej włosy widziałam,
a zaraz potem Twoje XD
też się wyróżniają : P
~kasiaxxx    30.05.2009 @22:02:08
haha bo ja zauważyłam włosy dziewczyny Twej,
bo nie ukrywam, że rzucają się w oczy :d
~kasiaxxx    30.05.2009 @21:31:04
no właściwie to zima wtedy była XD
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 22 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt