Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~patrykadiusz | użytkownik

imię i nazwiskoPatryk Ka adres zarejestrowany29.01.2008 @13:06:04 ostatnio na stronie18.11.2016 @23:42:10

Dobry chłopak, z Papieskiego miasta :E.





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9102281
digarty18 komentarze2778 posty na forum0

komputer / sprzęt
Canon Eos 450d, Nikon D300, Nikon D40

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Oliiv    29.04.2009 @18:18:41
witam.
tu Liviii. (liviii.digart.pl)
zmieniłam konto, więc jesli chcesz dalej oglądać moje zdjecia , zapraszam
_______
wypada napisać dziękuje .
~MajaK    29.04.2009 @13:02:17
......
_______

(...)spotkania co przychodzą same tak dokładnie konieczne że zupełnie czyste(...)ks.J.Twardowski
~MajaK    27.04.2009 @21:56:37
........
_______

(...)spotkania co przychodzą same tak dokładnie konieczne że zupełnie czyste(...)ks.J.Twardowski
~BlaaK    27.04.2009 @20:57:28
Fajnie, że jesteś xD
~xlr8    26.04.2009 @22:07:26
dodam do obserwowanych, mogę ;D?
~xlr8    26.04.2009 @22:05:53
dzięki:D
masz świetną galerie, będe zaglądać ; )
~werak    21.04.2009 @22:45:17
....ZNACZY.

tera już czai -m-
~werak    21.04.2009 @22:44:44
........
-M-""
aha.


spoko. Wera nie czai :E
~werak    05.04.2009 @22:25:37


TmT

.............................. !!!!!!
~werak    05.04.2009 @15:37:09
ooooooooo nieee !

ALE MACIE FARTA ! TmT
~humbak    31.03.2009 @21:48:31
świetne zdjęcie profilowe
~MajaK    30.03.2009 @23:05:22
.......
_______

(...)spotkania co przychodzą same tak dokładnie konieczne że zupełnie czyste(...)ks.J.Twardowski
~MajaK    28.03.2009 @20:45:20
........
_______

(...)spotkania co przychodzą same tak dokładnie konieczne że zupełnie czyste(...)ks.J.Twardowski
~Myslovitz    27.03.2009 @13:05:30
ciekawa galeria.
_______
Thom Yorke, B. Molko <33
~redpunk    24.03.2009 @21:29:17
;DDDD
~redpunk    24.03.2009 @19:33:08
Haaaaaa
Ale masz profilowe
Zazdrocha ;DDD
~xbasistkax    24.03.2009 @07:26:45
thx
~MajaK    23.03.2009 @16:16:36
........
_______

(...)spotkania co przychodzą same tak dokładnie konieczne że zupełnie czyste(...)ks.J.Twardowski
~mijama    13.03.2009 @17:00:42
nie, zdjecia robie :D
_______
'oceniaaaaj mnieeeeeeeee niech jad strumieniami leje sieeeee'
~mijama    12.03.2009 @22:54:29
e tam... mature mam :D
_______
'oceniaaaaj mnieeeeeeeee niech jad strumieniami leje sieeeee'
~Neonkaa    12.03.2009 @21:04:36
podoba mi sie twoja galeria zestawienie kolorystyki na zdjeciach
~19kamis16    12.03.2009 @21:02:04
any time.
_______
All I've got...
All I've got is insane.
~kafik    11.03.2009 @22:43:19
dzieki
~kredkanabateriexd    08.03.2009 @23:32:40
dziekuje.
~inSSidDe    27.02.2009 @18:27:59
dziękuję

Rewelacyjne robisz zdjęcia
naprawde ciekawe
_______
http://www.joannajeszka.webs.com Nie dziekuj lecz ocen
Zapraszam do obejrzenia mojej galerii
mój profil na maxmodels http://www.maxmodels.pl/joanna_j.html
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 22 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt